Informatii Livrare
LIVRARE LA O ADRESĂ OFERITĂ DE DUMNEAVOASTRĂ – LIVRAREA ESTE CONTRA COST
Va rugam să vă asigurați că datele oferite în comandă sunt corecte.
Termenul de livrare este de 1 - 2 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 1 - 4 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc)
Comenzile online sunt livrate exclusiv din Depozitul nostru, aflat pe teritorul Romaniei.
In momentul livrarii este obligatia dumneavoastra sa va asigurati ca masina firmei de curierat are acces, poate stationa etc.
Este posibil ca o comandă să sufere întârzieri in perioadele aglomerate si in perioada iernii datorită condițiilor meteo.
transport rapid
20 lei
Pentru orice valoare a achiziției.
livrare în 24* de ore
produse de mici dimensiuni
livrarea se face prin curier
livrăm la tine acasă sau la adresa unde dorești să ajungă
* Livrare în 24 de ore cu excepția zilelor libere și a sărbătorilor legale. Serviciu disponibil doar pentru decorațiunile comandate până la ora 14:00.
1. INFORMATII DESPRE LIVRARE
MAGIC KIDS STORY SRL va livra PRODUSELE in cadrul termenelor mentionate pe MAGAZINUL ONLINE pentru PRODUSUL comandat, la data generarii COMENZII sau in cel mult 10 zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.
In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL datorita faptului ca PRODUSUL sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru PRODUSUL sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 14 de zile.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, MAGIC KIDS STORY S.R.L va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care MAGIC KIDS STORY S.R.L primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea PRODUSELOR, MAGIC KIDS STORY S.R.L poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.
PRODUSELE comercializate de www.scootandride.ro pot fi livrate pe intregul teritoriu al Romaniei, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii. Dupa expedierea coletului, veti primi un email de notificare cu privire la noul status al comenzii.
2. EXPEDIEREA COMENZILOR
Toate comenzile ce sunt plasate de Luni pana Vineri in intervalul orar 07:00 - 14:00 sunt predate curierului in aceeasi zi, cu exceptia sarbatorilor legale si a perioadelor de promotie de tip Black Friday.
Comenzile lansate in zilele de sambata si duminica sau in zilele libere prin lege vor fi operate si expediate in urmatoarea zi lucratoare. Pentru mai multe informatii puteti accesa aici lista de sarbatori legale.
In cazuri rare (promotii cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevazute) procesarea comenzilor poate dura mai mult datorita volumului mare de colete. Cu toate acestea procesarea comenzilor confirmate nu poate depasi 10 zile.
3. MODIFICARE SAU ANULARE COMANDA
In cazul in care CUMPARATORUL doreste sa modifice sau sa anuleze o COMANDA a carui status este: "IN PROCESARE" sau "CONFIRMATA", acesta poate contacta Departamentul de Relatii Clienti prin email la adresa: office@scootandride.ro sau telefonic, in intervalul orar 9.00 - 18.00, la numerele de telefon: 0763641403
Comenzile anulate raman vizibile in istoric.
4. MODALITATI SI COSTURI DE EXPEDIERE
Transportul produselor comandate pe www.babyplaza.ro se face prin companiile ce ofera servicii de Curierat rapid partenere precum SameDay, FanCourier, DragonStar, DPD, Cargus
• Tariful standard de livrare este de 20.00 lei pentru comenzi livrate cu curierul, iar 12.00 pentru comenzile cu ridicare din EasyBox
• Comenzile mai mari de 299.99 de lei beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT.
• Termenul de livrare este in general de maxim 2 zile lucratoare din momentul expedierii coletului in localitatile aflate in aria de acoperire a companiei de curierat partenere si de maxim 10 zile pentru localitatile ce nu se afla in aria de acoperire. Acesti termini pot fi depsiti in anumite cazuri precum perioade de promotii (Black Friday, Reduceri de Craciun, Campaniile de Paste etc.) sau perioade in care drumurile sunt impracticabile (inundatii, caderi masive de zapada etc.).
• Livrare se face in sistem Door to Door (coletul este livrat direct la dumneavoastra acasa).
Ca masura restrictiva pentru CLIENTII ce nu ridica PRODUSELE comandate ne rezervam dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fara ca plata acestora sa fie efectuata integral in avans.
In situatia in care CLIENTII ce au comenzi neridicate doresc sa comande produse cu plata in sistem ramburs acestia vor trebui sa achite in avans contravaloarea urmatoarei comenzi plus cea a transportului tur-retur pentru comanda neridicata anterior. Ulterior optiunea de plata in sistem ramburs va fi din nou disponibila la finalizarea comenzilor.
Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la numerele de telefon 0763641403 sau pe email la office@scootandride.ro.
PRIMIREA COMENZII
În momentul ȋn care primiți comanda, vă rugăm:
Să vă asigurați că numărul de colete primite sunt aceleași menționate pe AWB
Verificați toate coletele pentru eventuale deteriorări
În cazul ȋn care identificați că numărul de colete este mai mic/diferit de numărul menționat pe AWB, vă rugăm informați curierul şi notați acest lucru pe dovada de livrare. Orice discrepanță, indiferent cȃt este de minoră vă rugăm să o raportați cât mai repede posibil la departamentul de Relații Clienți Scoot and Ride.
Vă sugerăm să verificați imediat ce vă este livrată comanda daca aveti piese sau accesorii lipsa si sa ne anuntati.
PRODUSE DETERIORATE
Dacă coletul/coletele par a fi deteriorate vă recomandăm:
Acceptați livrarea și menționați curierului pe documentele de livrare ce colete sunt deteriorate
Faceți o poză înainte de deschiderea coletului
Refuzați livrare și menționați pe documentele de livrarea“ Refuzat datorită deteriorării”
Astfel putem identifica motivul de deteriorare și facem tot posibilul să le prevenim pe viitor.
Articolele lipsă vor fi livrate gratuit; articolele deteriorate/incorecte vor fi returnate și vor fi, de asemenea, înlocuite.
Ca masura restrictiva pentru CLIENTII ce nu ridica PRODUSELE comandate ne rezervam dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fara ca plata acestora sa fie efectuata integral in avans.
In situatia in care CLIENTII ce au comenzi neridicate doresc sa comande produse cu plata in sistem ramburs acestia vor trebui sa achite in avans contravaloarea urmatoarei comenzi plus cea a transportului tur-retur pentru comanda neridicata anterior. Ulterior optiunea de plata in sistem ramburs va fi din nou disponibila la finalizarea comenzilor.